honey bee :)

budak sch sgt menakutkan!

haaa, btl kan? yelah, baru form 3 dah ngaku dri tuh pandai, bjak berkata kata, hebat silat, kalao kenal dye konfem kenal erti penyesalan! perghh! scary doll! hahahahaha. tape aa. malas nak carik gadoh. budak sch baru pun. tade gune gado. buad jatoh standard aku je. kao dgr sini budak, aku tak penah kacao hedop kao so kao jgn kacao hedop aku. kao nak sgt back up membe baek kao tu, fine, silekan tp jgn aa sampai tunjuk an sgt sikap budak budak kao tu. takpe, aku paham, budak hot mcm kao kan mmg mcm tu. adat aa. aku dah alami dah zaman kao alami skrg nee. kao nak membajet ngan aku ke ape ke, aku peduli hape kan? haha. selagi kao tak kacao hedop aku, aku tak amek port pon. kao nak mengutuk? nak memaki? nak mencarot? silekan lahh, tade kurang duet aku sesen pon :D tp engad, aku marah ade sbb. kao nasehatkan membe kao tu, simpan simpan je syg tu kat bf dye k? haha. dulu time ade dye buang, gatal pegi kat jantan laen. skrg baru teringin kat si capital W tu. text cakap rindu bagai. pui! muke dah lawa, hot lagi tu. so, jg lah perangai. jgn dok jd perigi carik timba sgt lah kan? :) malu cket sygg. saye hormat awak sebagai exgf bf saye so awak hormat saye sebagai gf dye ok? stop text dye tok bende merepek tah pape. takyah nak tunjuk hebad sgt lahh. awak tu PMR pon tak lepas lg. bljr pandai pandai sampai oversea nant boleyh dpt yg lg bgs ok? selamat berjaya :)